Regulamin
  1. Informacje Ogólne

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki korzystania ze Sklepu, warunki zawierania Umowy o Świadczenie Usług, Umowy Sprzedaży oraz zasady korzystania z usług świadczonych przez Sklep.. Sklep internetowy GRAVITT działający pod adresem www.hurtowniagravitt.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży; walizki podróżne, galanteria skórzana, plecaki, torby, torebki damskie, art. przemysłowe i inne. Właścicielem sklepu jest Firma Gravitt Janusz Zawalich, Stare Opole, ul. Warszawska 54, 08-103 Siedlce  NIP:8211030781  REGON:711585148


Adres do korespondencji:

Gravitt Janusz Zawalich

Stare Opole Warszawska 54

08-103 Siedlce


Telefoniczny, jak również wirtualny kontakt z pracownikami jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
Korzystanie z serwisu www.hurtowniagravitt.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad dotyczących prywatności sklepu.

II. Oferta

1. Produkty, które prezentujemy na stronie sklepu, stanowią ofertę handlową w myśl kodeksu cywilnego.


2. Ceny towarów podane są w złotych polskich cenach netto i nie zawierają podatku VAT, stawka podatku VAT podana jest obok ceny netto produktu.

3. Zespół pracowników sklepu, dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów, były najbardziej jak to możliwe, zgodne z rzeczywistością.


4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, (nie dotyczy to towarów już zamówionych), wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian (nie dotyczy to towarów już zamówionych).
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.



III. Zamówienie i zapłata


1. Zamówienia można składać na 3 sposoby:
a) można składać 24 godziny na dobę przez cały rok poprzez formularz zamówieniowy dostępny na stronie internetowej www.hurtowniagravitt.pl
b) można składać 24 godziny na dobę przez cały rok za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro.gravitt@wp.pl

c)  telefonicznie w dni powszednie w godz. 8:00 do 16:00.

 

2. Wybór towarów poprzez formularz zamówieniowy dostępny na stronie internetowej:

3. Aby dokonać zakupów w sklepie internetowym GRAVITT, wybierz ze znajdującego się po lewej stronie i na górze ekranu asortymentu interesującą Cię grupę towarów (kolekcję). Otrzymasz wykaz produktów znajdujących się w grupie oraz ich ceny netto oraz brutto. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat wybranego towaru (np. dane techniczne towaru czy czas realizacji zamówienia) kliknij na jego nazwę lub zdjęcie. Możesz również bezpośrednio dodać towar do koszyka, po prostu kliknij na przycisk "kup teraz". Na stronie pokazującej zawartość Twojego koszyka możesz wybrać ilość zamawianych towarów. Po dokonaniu tych czynności nie pozostaje już nic innego jak złożyć zamówienie. Oczywiście w każdej chwili możesz się rozmyślić i opróżnić koszyk lub zmienić jego zawartość poprzez zaznaczenie opcji usuń lub wpisaniu innej ilości towaru w odpowiednim polu i potwierdzeniu zmian klawiszem aktualizuj koszyk. Jeśli nie jesteś zarejestrowanym klientem przed złożeniem zamówienia zostaniesz poproszony o dokonanie szybkiej rejestracji. Ostatnim etapem składania zamówienia jest wybór adresu, danych do umieszczenia na fakturze oraz formy płatności. Również tutaj będziesz miał możliwość rezygnacji z zamówienia bądź kontynuowania zakupów. Wypełniając wszystkie konieczne pola i akceptując regulamin ostatecznie złożysz zamówienie, co zostanie potwierdzone poprzez wysłanie do Ciebie e-maila informującego o złożeniu zamówienia. Jeśli masz utworzone konto, w każdej chwili możesz sprawdzić stan realizacji Twojego zamówienia pod adresem przesłanym w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.


4. Do każdej przesyłki dołączony zostaje paragon fiskalny lub faktura VAT.

5. Gravitt wystawia faktury VAT na życzenie Klienta po wybraniu takiej opcji. Aby ją otrzymać należy podczas składania zamówienia zaznaczyć odpowiednie pole, dopisać w uwagach lub poinformować o tym obsługę sklepu, podając jednocześnie dane firmy/klienta. Brak informacji o woli otrzymania faktury VAT oznacza, iż Klient akceptuje paragon fiskalny.

6. Zamówione towary są dostarczane na adres do wysyłki, zależnie od wyboru Klienta - za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i pobranie. Koszty wysyłki zależą od wagi towaru i widnieją na stronie z pełnym opisem.

7. Opcję zapłaty za zamówienia to: przelew tradycyjny lub płatność przy odbiorze


Nasze konto bankowe:
BZWBK 56 1090 2590 0000 0001 3283 0401


7. Klient ma możliwość w obecności spedytora (dostarczyciela), sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu.


8. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, należy w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny lub poinformować naszą firmę o zaistniałym uszkodzeniu, wtedy nasza firma przejmuje na siebie koszty związane z reklamacją/wymianą uszkodzonego towaru.

 

9. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

IV. Realizacja zamówień. Wysyłka towaru

1. Przez moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży w zamówieniach dokonanych drogą elektroniczną (formularz zgłoszeniowy/wiadomość e-mail), rozumieć należy czas udzielenia przez obsługę sklepu informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji, natomiast drogą telefoniczną - czas rozmowy, w której pracownik obsługi sklepu przyjął zamówienie. Jeśli formularz zostanie wypełniony nieprawidłowo, a list elektroniczny będzie niezrozumiały, zamówienia takie nie będą realizowane.

2. Zamówienia produktów z wyborem płatności przy odbiorze są realizowane i wysyłane w ciągu do 48h od chwili zakupu, z wyłączeniem sobót i dni świątecznych. W zamówieniach, w których Klient wybrał przedpłatę na konto, realizacja uwarunkowana jest zaksięgowaniem wpływu środków pieniężnych na konto bankowe, zaś wysyłka odbywa się w ciągu do 48h od daty wpływu tych środków z wyłączeniem sobót i dni świątecznych.


3. Termin dostawy w obu przypadkach liczony od momentu wysłania towaru, miarkuje się na 24h do 2 dni roboczych jeżeli wybrano firmę kurierską , przy czym Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia, jeśli termin się przedłuży.

 

4. Klient ma prawo zmienić lub anulować złożone zamówienie przed jego wysłaniem, kontaktując się ze sklepem w sposób telefoniczny.

 

5. Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie firmy lub wybrać opcje wysyłki kurierskiej


V. Przywileje Klientów

1. Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni.
Klient zawierając umowę na odległość, w myśl ustawy (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.) może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni licząc od daty dostarczenia przesyłki.

2. Reklamacja w czasie objętym gwarancją.
Reklamacja towaru w czasie objętym gwarancją, sprowadza się do zgłoszenia obsłudze sklepu informacji o usterce, następnie wysłaniu produktu wraz formularzem reklamacyjnym na adres firmy.[szczegóły na stronie "gwarancje i reklamacje"].

3. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową
Reklamację wynikającą z niezgodności towaru z umową, rozpocząć należy nawiązaniem kontaktu z obsługą sklepu i podaniem przyczyny reklamacji. Kolejnym etapem jest wysłanie na adres firmy, towaru w niezmienionym stanie i opisem reklamacji.[szczegóły na stronie "gwarancje i reklamacje"].

4. Uszkodzenia lub braki w transporcie
Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, dlatego prosimy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia szkody, sporządzić protokół odbioru dostępny u dostawcy.

VI. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych („ADO”) jest Firma Gravitt Janusz Zawaich, Stare Opole, ul. Warszawska 54, 08-103 Siedlce .
2. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą wyłącznie w związku ze sprzedażą produktów dostępnych w sklepie internetowym należącym do ADO. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

3. W przypadku konieczności dostarczenia zamówienia dane osobowe mogą być udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom wyłącznie w celu dostarczenia zamówienia. Dane osobowe mogą być ujawnione poza tym upoważnionym pracownikom lub współpracownikom administratora, jak też podmiotom udzielającym wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia przetwarzania danych.

4. W przypadku konieczności dostarczenia zamówienia dane osobowe mogą być udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom wyłącznie w celu dostarczenia zamówienia. Dane osobowe mogą być ujawnione poza tym upoważnionym pracownikom lub współpracownikom administratora, jak też podmiotom udzielającym wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia przetwarzania danych.

5. Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z korzystaniem z produktów/usług będą przetwarzane na czas umożliwienia nabycia produktu i jego dostarczenia lub przez okres rzeczywistego korzystania z danej usługi, po czym dane podlegające archiwizacji będą przechowywane przez okres właściwy dla przedawnienia roszczeń, tj. maksymalnie do 10 lat.

6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Klient może to uczynić w dowolny sposób: drogą mailową (biuro.gravitt@wp.pl), telefoniczną (tel: 604535767) bądź osobiście w siedzibie Firmy.

7. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, Klient ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie oznaczonych danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy o świadczenie usług/dostawę produktów, natomiast konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości z nich skorzystania.

 

VII. Postanowienia końcowe

  1. Do umów pomiędzy Klientem a Gravitt zastosowanie ma prawo polskie. Wszelkie spory mogące wyniknąć z umów pomiędzy Klientem a Gravitt, dotyczących świadczenia usług przez Gravitt, którym nie uda się zapobiec w drodze postępowania reklamacyjnego, będą przedmiotem mediacji. Gdyby w terminie uzgodnionym przez strony mediacja nie doprowadziła do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym".
  2. Wszelkie spory będą rozstrzygane w sądzie właściwym miejscowo dla siedziby Klienta.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl